Oh boy vilken lördag!

Vaknade av ...Zigge som ville ut. Somnade om. När vi vaknade nästa gång blev det frukost pch ett avsnitt av Queen of South. 
Jag drog till stranden. Cornelia skulle jobba.
Sävvik.


Lyssnade klart på boken skriben av Susanne Fellbrink.
Började på en ny 


Mia Seger tipsade om den men den krävde koncentration så den får jag lyssna på hemma.
Marie kom.
Felicia kom.
Hedman och Carina kom.
Rullade hemåt vid halv fyra.
Rastade Zigge. Duschade.

Hämtades upp av Felicia,Dennis och Kevin. Mot Allum där vi hämtade Cornelia. 
Sen hem till kusin Doris m familj.
Damir, Stella och Léon.
Middag - vilken mat. Åt så jag storknade.
Rosé.
Mat m prat. Skratt.
Lek.
Efterätt.
Mer prat.
Plockade vinbär.
Fick en hel goodiebag m oss hem m godsaker. Ska fota imorgon och visa.
Efter härliga timmar åkte vi hem. 
Ungdomar drog ut i den ljumma natten. Jag rastade hunden.
Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback