Söndagen

Wow vilken härlig dag!
Frukost m Cornelia innan hon åkte till jobbet.
Kaffe.
Balkonghäng i solen m bok i lurar.
Kevin kom.
Lunch - äggröra.
Sen åkte vi till familjen Reis.
Joyce ska flytta till egen lägenhet! 💃
Koppla släp.
Bära ner. Lasta.
Surra fast - det gjorde Kevin och Carlos.
Skratt.
Tagene för att slänga skräp. Skänka möbler som sen fick slängas för att de inte tog emot mer möbler.
Det gjorde inte heller Emmaus dit Nelita ringde.
Konstigt men så var det.
Mot lägenheten. 
Lasta av.
Bära upp.
Bära ner.
Sängar hit å dit.
Skruva ner hylla.
Skratt.
Trixande.
Fastnade m något i en dörr...millimeter hit å dit.
Kevin backade ner med släpet. 
Han e grym på det - tacksam att han lärde sig backa m 4hjulingen m släp i Torestorp.
Via Tagene för att slänga den mest kitchiga bokhylla vi sällan skådat.
Smaken e som ...ja å tur e väl det.
Hemma hos Nelita bars nya köksbordet in. Iläggsskivor på plats.
9 underbara människor runt bordet. Prat m mat.
Skratt.
Ett glas vin.
Sen körde Kevin och jag hem. 
Felicia och Cornelia låg i soffan. De hade ätit sushi. Promenerat m Zigge runt dammen.
Lite prat.
Lite tv.
Jag är så tacksam för mina barn. Mina fina vänner.
Så kul att hjälpa till. Hänga. 
Lyssna på ungdomarnas prat om livet.

Nu mot jobbet.

Bok i lurarna. Började lyssna på den igår.

Ha en fin måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback