Helg

 Fredagen var nervös. Jag skulle tillsammans m min kollega Pauline tolka Västra Götalands regionens presskonferens.
Kändes bitvis som jag inte kunde tolka.. 🙊
Det gick.
När kag kom hem var det full aktivitet hemma. Paket som skulle slås in.
Pengar på pinnar som skulle sättas ihop m tulpaner.
Grillsås skulle göras. 
Felicia och Dennis på facetime.





Det fattades tomatpuré så jag fick kila till Tempo.
På balkongen satt prins Zigge.

Ser du honom? Han gillar att sitta där. Spana efter tjusiga tikar.
Hugo skulle firas.
Han fyller 20 imorgon lördag. 
Han överraskades m kalas m familjen och kusinerna.


God mat.
Grill.

En glad gäng 💞💞💞💞💞
En härlig kväll.
Mina barn ÄLSKAR att hänga m farbror Manuel & faster Maria och kusinerna. Hugo, Oliver & Simon.

Jag hade en stilla hemnakväll m gott i glaset.
Lördag.
Cornelia jobbade.
Jag , jag låg mest i soffan. Rastade Zigge. Släpade mig mellan soffan och köket.
Lagade vegetarisk middag.
Promenad m Cornelia och Zigge.
Tv.
Livesänd konsert fr ett tomt Globen.
Danny och Mattias.



Så jävla bra! 
Entertainer.


De hade kul. Vi njöt hemma i soffan.

Zigge njöt på balkongen.

I dessa Coronatider hänger jag mer på mobilen. Bra eller dåligt ?!?
Dyrt.
Klickade hem ett par skor som jag hämtade på Preem.
Jag lovar att inte ha dem till urtvättade yogabyxor!
Nöjd m dem.

Söndag = blommor på rehab. 😉
Cornelia duschar dem och ger dem näring. Nu står de i badkaret i värmen och fukten.
Själv har hon gått till jobbet.
Jag dricker kaffe. Hänger här på bloggen. 
Jag ska hämta Kevin om ett tag. Vi ska ge en fin vän ett handtag.
Kram på Dig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback