Vilken bok köpte jag?

Denna.


Jag har njutit av varje sida av hennes tidigare böcker.


Den här ska jag också läsa.
Eller lyssna på.

Att se travar av böcker gör mig glad.
Ord.
Många ord.
Vackra omslag.
Färger.
Skilda ämnen.
För barn.
Gamla.
Mittemellan.
Ord som har så mycket att ge.
Barn som läser , tonåringar,  har ett ordförråd på många många tusen fler än de som inte läser.
Tiotusentals fler ord.
Läs böcker!


Köpte två pocketböcker också.
De visar jag en annan dag.

Mötte fyra ungdomar på Heden.
Halsdukarna var på.
En var lite hängig..eller kanske mer bakfull..


Så härlig stämning. BlåVitt ägde matchen men det blev 0-0 i derbyt mot Häcken.
Snabbt vidare allihop.
Ett mission. Jag säger bara: Håll tummarna!
Hem.
Jag kopplade Zigge.
Felicia och Cornelia fixade maten.
Dennis och Kevin handlade till...


ColaChallange.
Kan du känna skillnad på CokeCola och Pepsi.
Max.
Light.
Zero.


Kevin satte alla fem !
Tur eller skicklighet?!



Felicia, Dennis och jag gjorde det också.
Jag failade - det var svårt.
Men roligt.


Zigge ville också vara med.

Lite häng i soffan.
En kortfilm.
Sen åkte tre hem.
Cornelia och jag plockade i ordning. Förberedde för morgondagen.


En hall fylld av skor gör mig lycklig.

Kram och Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback