Helg

Att ladda batteriet är viktigt. Återhämtning. 
Aktiv vila. Passiv vila.
Mat.

Fredagskvällen spenderades i soffan.
M Zigge som sällskap. C var ute m vänner. 


Köpt en ny tröja i en för mig otippad färg.


Den känns höstig.
Lördagsmorgon.


Denna prins. Så mycket kärlek. 14 kilo av bästa sort.
Älskade Zigge - prinsen.

Den nosen ❤

Barnvakt - Dorian kom vid 18tiden.
Promenad. Lek. Film.

Han somnade gott i soffan.


Goding.

Cornelia velade fram å tillbaka men swish så var hon på g ut i kvällen m brorsan och vänner.
De hämtade Dorian vid midnatt.
Jag somnade för att väckas av mobilen.
Upp å iväg, hämtade C och Malin. Körde den sistnämnda hem till Kärra.
Somnade om.

Frukost framför tv4 morgonnyheter.
Sen blev det en promenad till Kvilletorget där det var loppis. 
Hittade inget.

Hem.
Klickade hem nya gardiner till sovrummet.


De översta till vänster. Hoppas det ger en höstig ombonad känsla.
Matchande kuddar. Ska senare köpa en kudde jag såg på Rusta.
Mönstrad.
Handlade på Coop - C följde med.
Matlagning.
Chicago Fire, avsnitt efter avsnitt.
Rastade Zigge. 
När klockan var 21 fick jag äntligen lägga mig.

Måndag. Ny vecka. Ny bok.


Tobias läser sin egen bok.
Så fin. Så allvarlig. Så rolig.
Läs den!!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback