Bokmässan

Tog en promenad till Hjalmar för att åka Grön Express till Korsvägen.
Zigge var rastad. Frukosten äten. Cornelia sov.
Före kl 10 var det HappyHour = 130 kr i entré. 

Kl 11 hade jag en bokad grej.
Lyssna på Anna.
Hon var tidigare gift m min kusin Klas.
Hon har tillsammans m Mikael Svensson skrivit en bok om Vänern.
Han har tagit fantastiska bilder. Så mycket känsla.
Anna har en förmåga att m ord förmedla känslor.
Hon har tre gånger cyklat runt Vänern. Hon cyklar jämt. Hela tiden.


Träffade Klara och Ture som lyssnade på sin mammas prat om boken.
Moster Maggan var också där men henne missade jag.

Nu fikapaus.


Söndag ,vilodag? 
Nej klockan 15 är det avspark.
BlåVitt - Häcken på Ullevi. 
Nya, gamla nej renoverade Ullevi.
Med mina underbara barn. Felicias Dennis ska också med.
Ett mission mellan och sen middag hos Cornelia och mig.
Perfekt avslut på helgen. Uppladdning i för veckan.
Nu ska jag kolla böcker. Tänker jag ska köpa EN bok.
Då måste jag nogrannt välja den.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback