Söndag

Jag har gjort allt utan att helga den!
Jag har tillsammans m Cornelia städat förrådet i källaren.
Sååå mycket saker. Högt och lågt.
Rensat.
Skänkt.
Slängt.
Sorterat.
Ska sälja en del - porslin.

Synd att jag inte har någon före bild. 


Jag vet inte hur många plastlådor jag köpt på Rusta.
Många. Olika stora.
Barnen har nu två lådor var.
En m minnessaker så som kläder, tröjor som mormor och faster Maria har stickat. 
En låda m skolkort å annat smått å gott.
Cornelia hittade 900 kr i ett födelsedagskort samt flera flaskor bubbel.


I veckan var halva klanen BranToledo här. Så roligt!
Prat i kvadrat.
Barbara kommer fr Praia, KapVerde.
Mysigt.


Lukas och Kevin.


Lite nytt i sovrummet 😍



Grönbergs hade julmingel m havet som tema. 


Pia själv.



Det bjöds på bubbel och crush.



Jag var där m Nelita och Elinor.


Åkte tåg till mitt uppdrag i veckan. Skönt att bara åka med.


Ny lur då min gamla blev stulen.


Han kan sova på vad som helst.


Min farfar och farmor.
Leonard och Svea.
Hittade bilderna när jag gick igenom förrådet.
Farfar dog när jag var liten. Farmor blev över 90 år. 
Hon blev senil och gammal när min pappa dog.
Hon levde lite mer än 10 år efter hans död.
Jag kan inte säga att jag kände de. Har få minnen av dem.



Avslutar helgen på bästa sätt - med mina älskade barn.
Mums.
Entrecôte m potatisgratäng. Bea och vitlökssmör.

Nu lite soffhäng. Jag ska somna tidigt för jag ska vara på jobbet imorgon 04:15!!
Japp strac efter ska jag tolka tillsammans m SaraT.
Vi kommer briljera. 

Hoppas din helg var fin.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback