Ny

Mobil blev det. Jag blev bestulen på mina båda mobiler för ett par veckor sen.
Mitt på dagen. 
Så jävla trist. 
Jobbmobil fock jag en ny omgående.
Men den privata skulle först valsas genom försäkringsbolaget.
Sen pratade jag m Comviq ett par ggr innan jag löste det på bästa sätt.
Ny lur till ok pris.
Nu är den installerad och klar m snyggt fodral.



Jag gillar Samsung. Detta är min fjärde tror jag.

Har varit ledig idag men fått gjort en massa bra saker.
Förrådet - jag e på g. Cornelia hjälper mig.
Hon e sträng  - Släng !
Hon har provat min 80talskläder och skrattat åt en del...Axelvaddar!! I flera lager.
Hittade min gamla lackjacka.
- Mamma, den kan du ha!
Den fick stanna.
Slängt lite.
Skänkt mycket.
Ska fortsätta och jag ska bli klar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback