Helgen

Jag hade ett uppdrag i fredags tillsammans med en kollega. Vi hade peppat oss att detta skulle vi fixa. Bokat bil i vårt nya system här på jobbet. Packat väskorna. Vi fick lite tidsnöd så vi fick fånga en burgare på vägen. Vi kom fram, presenterade oss, packade upp och satte oss för att vänta in vår tolkanvändare. Den besvikelsen när hen inte dyker upp !! All energi vi har laddat upp som nu inte får komma ut. Packa ihop och köra hem. Vi hade ett väldigt fint samtal , min kollega och jag i bilen. Djupt, roligt , reflekterande. Byta erfarenheter och tankar. Lära mig nytt. Tillbaka på tc var det ingen här. Fredag, många slutar tidigt. Andra är på uppdrag. Jag fick klippt mig på vägen hem vilket var nödvändigt. Hem för att mötas av lägenheten fylld av mina härliga barn. De skulle äta, maten stod på bordet när jag kom hem. Hunden var rastad. Bara att slå mig ner till dukat bord. Gott för både mage och hjärta. De skulle senare köra till Dingle, Dennis spelade innebandymatch där. De åkte, kvar blev jag, jag valde att inte åka med. La mig i soffan. Njöt. Sen kom de alla tillbaka, denna gången med Dennis i sällskap. 

Här med skenorna i munnen.

Före och efter bilder skulle tas.
Tänder skulle blekas !!
Som jag skrattade , de såg för roliga ut med sina skenor i munnen!
Vi kollade Idol, hängde.
 Alltså på riktigt, jag älskar att få ta del av deras vardag, deras tankar.
 En ynnest. Tacksam för att vi har en så fin relation, barnen och jag. Och de sinsemellan. Det är viktigt. 
Syskon är de man har den längsta relationen med. Man delar en historia. Mina barn är tighta och det är härligt att se. En fredag av bästa slag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback