Fredag

En vecka går fort. Jobb. Middag . Rasta Zigge.  Sova. 
Repeat.
Livet.
Gillar livet.
Mitt liv.




Igår var jag på hockey m min kollega.
Frölunda - Leksand.
Mitt hjärta klappar lite för båda lagen.
Det blev hemmavinst med 7-1.

Idag ska jag på födelsedags after work. Ska köpa blommor och present på vägen.
Möta C på Backaplan.
Denna veckan har varit sååå spännande.
Lägenhetsvisning. 
Nytt jobb.
Reservplats på utbildning.
Tjohooo, lycka!
Blir en intensiv vecka efter helgen. Men sååå rolig.
Jag har tackat ja till ett tolkuppdrag, ny miljö. Annan plats.
Sista bitarna ska falla på plats.
Mod krävs men jag vet att jag kan.
Imorgon ska jag på pralintillverkning hos min kollega Inger.
På kvällen lite jobb.
Söndag ska jag..  då är det mycket som ska göras. Roliga saker.
Återkommer.
Ha en fin fredag. Och helg.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback