Blommor

Älskar blommor. Ute. Inne. I krukor. Buketter. Solitärer.
Blommor ger mig kraft. Fyller min själ.

Igår en tung dag, fick jag ett sms från Interflora. Jag hade fått ett presentkort amfrån fantastiska, underbara omtänksamma Åsa.
Jag googlade butiker och fann Prinsgatans blomsteraffär.
I mitt jobb rör jag mig mycket. Åker spårvagn. Går. Känner till en del blomsterbutiker - den här e fantastisk.


Detta gör mig så glad. Lökar. Växtkraft.
Hyacinter.
Amaryllis.
Granris.


Cyklamen.
Julros.
Ljus.

Örjan - en underbar kaktus.


Floristen fick fria händer. Höstfärger.
Helt underbar men svårfångad på bild.


Cornelia fotade men den kommer inte till sin rätt.
Nu står den vid tv:n och som jag njuter av denna vackra bukett.
Tack fina Åsa 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback