Måndag

Felicia hörde av sig m e  fråga.
- vill du gå med på blåvitt ikväll?
Egentligen var jag så trött. Längtade mest efter att sova MEN att vara m henne, Dennis och Kevin ger glädje och energi.
Jag hade varit på vift,  kört långt för ett uppdrag.
Tillbaka på tc.
Hem för att rasta Zigge. Till stan.
Mötte upp dem på john scotts.
Hann m ett glas rosé.
Promenad till Ullevi. Mötte min kollega Steve på vägen dit.
Köpte halsdukar till ungdomarna.

Bra match eller iallafall första halvlek.
Andra halvlek hade Hammarby.
0-0

Vi hade tänkte köra VOI hem men vi hittade bara 3 så jag tog bussen men nu har jag appen.
På vägen köpte jag mat till Cornelia som jobbat sent.
Ett avsnitt och prat.
En fin måndag ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback