1:a maj

Röd dag - ledig!!
Zigge väckte mig kl 06, det är löptikar i området!! Jag blir galen av hans pipande. 
Somnade om efter att jag bäddat ner Kevin.
Han och jag hade en mysig kväll igår.
Chips m dipp. Godis. Plopp Djungelvrål.
AperolSpritz.
TombRaider m Alicia Wikander.
Prat. Mycket prat.
Älsk på det.
Cornelia var i stan m vänner.
På vägen hem pratade hon m Kevin som låg i soffan å kollade på ..vet inte UFC kanske.

Frukost vid 12.
Bakade scones som faktiskt blev goda.
Känslan av långfrukost...nybakat bröd,  sylt från Palle. Ägg. Bacon.
Mmmmums.


Bordet väntar på Kevin som sover. Han har haft ont i sitt ben/knä - gjort det svårt för honom att sova.
Men det finns frukost till honom.

Nu ska jag ta en promenad, få hjälp med en sak. Lära mig lite nytt. 
Senare ska Cornelia och jag iväg. Lite ekonomisk rådgivning står på schemat för henne. 
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback