Tiden går

Dagar blir till veckor...
Vad har hänt sen senast? Den helgen Kevin fyllde år var en KALAShelg. På många sätt.


Firade Kevin.
Calle hade frukost kalas. Och Olivia middag.
Där tog jag inte en enda bild. 
Grattis på Er ni fina!


Om en månad ligger jag här.  BoaVista . I finaste sällskap av Kevin samt Johan m familj.
Det ser jag fram emot.



Pride 🌈
Hängde m Marie,  Johan, Patrik,Henrik. Martin hann svänga förbi innan han skulle fota paraden.
Mia och Esther hann jag säga hej till.
Hemma var det fina ungdomar som skulle ut. 



En skål m godis kan symbolisera livet. 
Steg , fötter i rörelse.
Fula fiskar 
Små fiskar
Kärlek
Dödskallar 
Spöken
S
Allt detta finns i livet. Mitt liv.



Förbereder midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback