Mmm

Helg e skönt. Fylla den med saker jag gillar. Något måste. Eller låta den vara tom.
Netflix.
Godis.
Wordfeud.
Wordblitz.
Samtal. 
Regn.
Promenader.
Kalas.


Avslutade helgen m att fixa iväg cyklar och mopeder.
En kärra kom lastad från huset.
Kevin och jag drog till Mölnlycke.



Vi fick en härlig promenad i väntan på moster och morbror.
Vi såg ett rådjur.
Tömde släpet, packade om.
Fikade. Stefan kom.
Vi såg en vilsen grävlingsunge.
Körde hem.
Lämnade av Kevin och körde till Älvängen.
Där ska morfar Hildings snickarbänk bo.


 Hos Magnus och Åsa.
Mer prat. 
Kör hem m bok i lurar.
Mat införskaffas.
Zigge rastas.
Dusch.
Netflix.
Go'natt!
Nää, hostan har hållt mig vaken eller iaf väckt mig.
Måndag.
Ny vecka. 
Nya uppdrag.
Bussen glider över Götaälvbron.

Livet. Tacksam.🙏

Zigge har hittat ny plats att sova på.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att ni har hus i underbara Kap Verde och det är anledningen till att jag kontaktar er. Vi håller på att köpa hus där nu också och skulle behöva lite råd om transporter då vi behöver skicka en container.

Ni får gärna höra av er till mig på [email protected]

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh, Katrin Lorentzon

Svar: Hej! roligt att ni gillar KapVerde. vilken ö har ni tänkt köpa hus på?
Jag mailar dig info.
Elisabeth
Elisabeth T

2019-06-12 @ 10:47:17
Postat av: Katrin

Hej igen!
Ja, verkligen underbart där! Det är utanför Santa Maria på Sal vi köper hus. //Katrin

Svar: Vi har på grannön BoaVista. Släkten bor där
Elisabeth T

2019-06-12 @ 13:15:37
Postat av: Katrin

Vi har bara varit på Sal än så länge, men får bli lite besök på övriga öar i framtiden. Roligt att höra och läsa om andra svenskar som har hus på Kap Verde:)

Svar: Finns en del att se. Uppleva.
Regnskogen på SantoAntao.
Mat,dryck. Kultur.
Elisabeth T

2019-06-12 @ 13:59:29
Postat av: Katrin

Vi har än så länge bara varit på Sal, men vill gärna besöka övriga öar i framtiden. Roligt att läsa och höra om andra svenskar som också har hus på Kap Verde:)

2019-06-12 @ 15:09:10
Postat av: Anonym

Låter fint med regnskogen, ska absolut åka runt till öarna. Du får gärna höra av dig till mig via mail då vi har lite frågor angående transport av container😊. Trevlig midsommar! Med vänlig hälsning, Katrin

Svar: mailat dig nu
Elisabeth T

2019-06-20 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback