Midsommar

Att få fira med släkt och vänner e fantastiskt. Att mina tre barn m vänner väljer att fira på samma ställe är kärlek. ❤ Ren lycka.
Vi började redan på torsdagen,  en fin kväll m mat och rosé. 
Midsommarafton, frukost ,promenad. 


Blomsterplockning.
Kranstillverkning.
Lekar.
Stången kläddes.


Vila.
Bad m hårtvätt i sjön.


Lunch m sill i mängder. Tillbehör å snaps.



Vila. Alla var ute i det gröna.

Kaffe m tårta. 




Ungdomarna kom.

Lekar.



Tävlingar.

Grill m allt du kan tänka dig till.





Dans på logen.

Någon blev full som en kastrull. Någon tog en genväg m fall som följd.
Badades igen.



Musikquiz.
Prat, skratt och en härlig stämning med dem jag tycker om.



Beerpong framåt kvällskvisten

Kubb

Delar av vinnande laget i årets tävling.


Min syster och jag.
Jag la mig m ett leende på läpparna. Tacksam över mitt liv.
Släkten.
Mina fantastiska barn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback