Hej

Har varit på tolkuppdrag i 4 dagar. Så vackra vyer. Helt fantastiskt.
Jobbade m en kollega jag bara jobbat med två gånger tidigare men allt flöt bra.
Tekniken funkade liksom vårt samarbete.

Synd att jag inte kan visa några bilder. 
Tystnadsplikt ni vet.

Kom hem. Hämtades av Kevin och Cornelia.
Mötte upp Felicia och Dennis.
Åkte till havet.


Middag på stranden.
Underbart. 
Ett glas rosévin i en liten mjölkkanna. 😊

Samtal - högt och lågt. Skratt.


Dessa två - så fina. Så kära.



Kevin - den bästa son man kan önska.


Underbara ni 🥰

Cornelia är sjuk, bihåleinflammation. Hon har varit till läkaren och fått antibiotika.


Två prinsar på samma bild.
Klart Zigge skulle följa med.
Han tillhör vårt crew.


En magisk kväll med de bästa.

Idag är jag ledig. Ska tvätta. Träffa Mia 2.0 😉
över en fika. Det blir Mr Cake.

Kom hem till ett nystädat, fint, stylat hem.

Jag är så jävla lyckligt lottad som har mina fantastiska barn. Och vår relation är så trygg, fin, tillåtande, kryddad m mycket kärlek.  ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback