En skön fredag

Ledig. Inga måsten.  Inga krav. Vara.
Långsam frukost m Cornelia.
Promenad m Zigge.
Nyhetsmorgon.
Kaffe.
Jessica kom direkt efter jobbet. Kaffe m prat. Hinna prata klart.
Jimi kom tillsammans m pojkarna för att säga hej och hämta Jessica.
Julia kom på besök. Hon och Cornelia låg i soffan. Babblandes.
Undra om det blev något tinderkonto...
Promenad runt dammen.
Anneli hörde av sig. Hon kom m räkor ,aioli och gott bröd.
Bubbel i glaset.Mysigt m spontana besök.
Gott prat.
När vi satt och pratade i köket kom Tim.

När jag gick och la mig hörde jag Cornelia och Tim pratandes i vardagsrummet.
Vänner -tacksam för att ni finns. Att vi ses.
Nu är det lördag och jag e på bussen. Ska jobba.
Önskar dig en fin lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback