Hmmm

Kanske att jag lyckas nu...
Jag klippte mig hos Vivi på Björn Axen, det var på fredags eftermiddagen. Jag får alltid ett glas bubbel och lyxig choklad till. Me like. Jag blir nöjd med håret också. Sen åkte jag hem. Lördag - nu är det en vecka sedan så vad jag gjorde på dagen vet jag inte men kvällen var det fest. Överraskningsfest för Doris. Det har smusslats en hel del. Det har ordnats , allt för att födelsedagstjejen inget skulle få veta. Jag hade fått en uppgift och det var att kontakta Mona som driver en stor blogg. Jag menar verkligen STOR. Det är en blogg Doris läser och ni som läser här vet att Doris och jag träffade Mona i höstas. Det var kul, jag kontaktade Mona och klart hon ville vara med. Hon och Doris har ju samma frikort...
Doris blev verkligen överraskad och hon hade inget anat. Vänner, familjen och en hel del videohälsningar. God mat och härliga människor. Tiden gick fort. Jag åkte med kusinerna hem, den bilfärden går till historien. Som vi skrattade. Vidbränd pyttipanna...piska en dö häst...Abbes bravader...Kul hade vi.
Jag tog mat med mig hem...
Alla hjärtans dag , kanske var den före festen, jag kom hem från jobbet och möttes av detta.
' Blommor! Tack fina Du som skickade dem. Du har fått ett privat tack. Jag njuter fortfarande av dem.
På Alla hjärtans dag hade jag frågat barnen om de ville komma på middag och det ville de gärna. Jag lagade mat men jag ska aldrig mer tillagat just det köttet i ugnen, milde så torrt det blev. Alla tre barnen och Dennis var här. Så mysigt.
Jag fick paket. inte bara ett utan två.
Denna kväll tände jag också ett ljus, det har gått ett år sedan Nelitas man Antonio dog. Ett år.
Ofattbart hur livet kan förändras på några minuter och aldrig bli detsamma igen. I veckan var det 40 år sedan min pappa dog. Jag skrev om det på instagram.
Jag och min pappa, kan jag vara typ 4 år på bilden.
En fin bild på min pappa som liten. STTF firar 50 år och har sitt jubileeum här i stan. Jag var där i fredags på mingel och föresläsning. Christina Stielli - helt fantastisk människa. Så mycket kloka ord. Skratt. Och eftertanke. Duktiga kollegor tolkade.
Nu hoppas jag att jag har lyckats med detta. Håll tummarna. Må appen snart vara klar att användas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback