Söndag

Ajaj oj, mitt huvud.
E huvudet dumt får kroppen lida...gårdagskvällen tar ut sin rätt.
Men vilken härlig kväll, så värd att va lite trött idag.
Rastade Zigge. 
Tog en macka.
Somnade om på soffan.
Cornelia vaknade. Frukost tillsammans.
Vi kollade ikapp julkalendern - var sådär tycker jag.
Somnade om. Vaknade av att Cornelia serverade lunch- sushi.
Vi satte på en film. Den var. .annorlunda men bra.
Va den hette? Inte en aning .
Kevin kom.
Jag gick för att handla.
Felicia och Dennis kom.
Vi skulle äta middag tillsammans. Fira mig lite i förskott eftersom Kevin jobbar på tisdag.

Men först fick jag en present. Jag började gråta, blev så rörd.
Vad jag fick? Det visar jag imorgon.
Så mycket kärlek. Skapad av mina tre fantastiska barn.
Vi lagade mat.
Kycklinggryta m jordnötssås,  pasta. Sallad.
Bullarna och snickerskakan vi bakade igår blev till efterrätt.
Magnum P.I
S .W.A.T
Alla under varsin filt.
Felicia och Dennis åkte hem via Coop.
Kevin tog bussen.
Zigge och jag följde honom till hållplatsen.
Hem.
Gick å la mig efter att jag startat diskmaskinen.

En underbar, slö och slapp dag m god mat och tid med mina fantastiska barn.
Idag måndag, jobb. Regnat från alla håll idag. Bläää!
På väg till ett uppdrag mötte jag Nathaniel, han fyller 40 år! Om ett par dagar.
Sin födelsedag firar han i Dubai.
Helt rätt.
På vägen hem handlade jag. Hittade pitepalt så det får bli dagens middag.
Sökt semester - ska åka på ett mission i slutet av januari. 
Det ser jag fram emot. Spännande. Kul.
Jobb och lite ledigt i en bra kombo.
Mötte Cornelia, vi strosade rn stund i stan. Hon slutar sent idag.
Hem, kopplade Zigge, promenad m bok i lurarna.
Hemma igen kom HäxanSkurtant på besök. Nu är här städat.
En bra ,produktiv dag.
Hoppas du haft det också.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback