Nu e glada julen slut

Granen har ännu inte kastats ut men snart, snart..


Så vacker. Pyntad av Cornelia. 



Paketen var många. Så fina. Matchande papper.
Genomtänkta presenter. Användbara. Mjuka. Hårda. 


F K C E Z hänger fint i vår gran.

Jag var förbi min mammas grav på julaftons förmiddag. Tände ljus. 
Saknar min mamma.

På julafton jobbade Cornelia. Kevin kom samtidigt som hon kom hem.
Vi åt mat.
Prat.
Mys.
Film.
Somnade i soffan. 
Det blev juldag. 
Då kom Felicia och Dennis som hade firat julafton hos hans föräldrar.


Juldiademen e på 😂

Klappar delades ut.

Kevin fick bl a en micro.

Jag måste ha varit snäll så många fina vackra paket som jag fick.


Julkort 2019.
Mina älskade barn. Dennis.
Tacksam att ni finns och för vår fina relation.
❤❤❤❤


Traditionell mat.

God mat. Lagom mycket.

Och som vi åt ! 😋
Vi spelade spel.


Hur många skumtomtar kan Felicia få in i munnen?!

En hänger utanför 

Beerpong 

Sänka skepp typ m shots.

Shoutout - m en plastmojäng i munnen ska meningar läsas upp och övriga ska gissa vad man säger. 
Inte helt lätt. Varken att prata eller gissa.
Och lätt dreggelframkallande 😂

Proseccopong - kasta ringar på en flaska på huvudet.

Julmyset övergick till fest.
PlingPlong på dörren och det kom härliga vänner till barnen.
Och sen kom Eva - Felicia hämtade henne.


Ja du Victor vad säger du ?!?!


Kevin m dreggelpapper!!
Sen tog jag inga fler kort den kvällen men rolig var den.
Musik. Spel. Skratt. Prat.
Några drog vidare ut i natten. Någon kom tillbaka.

Cornelia och jag städade undan innan vi gick till sängs.
Vaknade av mig själv - Zigges bästa julklapp till mig. Sovmorgon.
Härligt.

Lite mer plock och städ.
Rastade Zigge.
Lastade bilen m klappar. Lämnade dem samtidigt som vi hämtade upp Kevin, Felicia och Dennis.
Mot Mölnlycke.
Potatiskaka m fläsk hos moster och morbror.
Tradition.
Så gott.
Klas m barn kom. Maria swishade förbi. Fick böcker och gott kaffe av henne. 
Barnen fick 3 speciella recept av moster.
Och reflexer till oss alla.


Mosters nya mobil e nu installerad. Felicia jobbar för 3,mobilföretaget,och tack vare det fick moster och morbror en lägre månadskostnad samt ny mobil.


Vackra anemoner fr Fiori .

Killarna slappar efter middan.

Cornelia pusslar - även detta år.


Julen lämnar spår.


Kofta, byxor,nagellack,vas och almanackor.
Jag ska njuta av dem alla.
Idag fredag. Tvättid.
Ledig.

Julen 2019 är till ända. Jag har njutit av att vara ledig. Umgås m mina älskade barn och deras vänner.
Läst böcker. Tidningar.
Rastat Zigge. 
Varit.

Önskar Dig en fin fredag.
🌲🤶🌲

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback