Lyssnar

På 

Så bra. Otäck då ämnet e aktuellt.
Den har kommit i delar - cirka en timma långa.
Finns tio delar men vet inte om det är alla eller om det kommer fler.
Jag fick tips om författaren när jag köpte bok på Landvetter.
Skulle flyga till KapVerde.
Författaren Ingrid har jobbat m en av er som brukar läsa det jag skriver, Elena.
Böcker som utspelar sig i Göteborg och/eller Jämtland, Östersund.
Därifrån kommer min älskade moster Maggan.

En morgon i långsamhetens lov. Morgonpromenad m Zigge. Tända ljus. Kaffe. Fil m flingor.
Samtal m Cornelia. Planera jul. Glöggkväll. Födelsedag. Klappar.
Idag rastar Felicia Zigge i eftermiddag, Cornelia och jag jobbar båda sent.
Skönt att få hjälp. Mysigt för Zigge att Felicia kommer.
Ha en fin torsdag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback