Helg

Skönt m vila. Hunnit se film. Handla mat.
HäxanSkurtant kom på besök så nu är här rent och fint.
Lådor som stått blev nedburna i källaren. Julpynt framställt.
Cornelia har jobbat hela helgen. 
Ditte var här m Malte. Promenad runt dammen och sen fika.
Härligt att prata ikapp sig.
Film igen. 
Kollat recept inför matlagning. Gamla godingar. Nykomlingar.
Slagit in klappar.
Rastat Zigge.
Möte inför något spännande.



Köpte denna - brysselkål på stock. 
Skojig och vacker.


När man städar hittar man gömda skatter.
Detta program var Marie Stenström och jag med i. Någon gång på stenåldern.


Blev pizza till middag. Cornelia gillar inte det så jag passade på när hon jobbade.

Jag har beredskap, lagom tills Zigge var kvällsrastad och jag skulle göra mig klar för att lägga mig i sängen för att kolla film blev jag utringd på jobb!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback