God morgon

Torsdag, Zigge e rastad. Kaffe i koppen. Idag börjar jag lite senare.
Igår var det jobb. Jag valde att åka buss dit, skönt att bara åka med.
Frukost på vägen. Bok i lurarna.
Mötte kollega. Tre timmars tolkning.
Promenad ned mot stadens center. Lunch tillsammans. Me like.
Prata. Reflektera.
Sen tog vi varsin buss åt varsitt håll. 
Tolkcentralen.
Lite administrativa saker.
På vägen hem köpte jag en klapp. 
Mötte upp C på Backaplan.
Mat och klappar.
Hem.
Vi rastade Zigge. Sen lagade vi mat.
Åt framför tv:n - såg en film vars namn jag inte kommer ihåg.
Jo - Holiday in the wild .
Rob Lowe i en av huvudrollerna. 😍

Minns ni The Bratpack? St Elmos fire filmen...coola unga skådisar .
Filmen var förutsägbar men helt okej.
Sen såg vi en till!
Det var nån från 1300talet som kom till framtiden...gullig men vid det laget halvsov jag.

Så härligt att göra saker tillsammans.
Önskar dig en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback