Fredag

Mötte upp Elin fd granne. Vi satt och pratade till cafét stängde sen hemåt.
Mysigt att catcha upp.
Rastade Zigge.
Felicia kom över. Cornelia var på utgångs humör och plötsligt kom Nicki.
Henne fd klasskamrat. De partade loss, Felicia åkte hem. Jag gick å la mig.
De två gick ut - efter kl 00!!

Lördag.
Johan, Eva och Dorian kom förbi. Lämnade bilen.
Hann en kopp kaffe.

Tjejtrip till Dollarstore. Handlade lite klappar. Inredning till Kevin.
Hem å hämta upp Zigge. Handla bakingredienser.
Hämta upp ett bord att baka på. Kakformar.
Sen mot Kevin.

Pepparkakor.
Lussebullar m riven mandelmassa och choklad.
Så gott.
Lite bärande ner till förrådet.  Slängde skräp. En snabbkurs i hur använda tvättstugan.


Märkta mått - när vi varit å bakat m många andra.


En samling fina vänner.


Pepparkakor.


Sen tog jag en promenad hem till Vega och David.


Utsikt fr altanen.


Wow vilken kväll. David hade lagat såå god mat.
Glögg. Vin. 
Ponche fr Kapverde.
Prat. Skratt. Mer prat. 
Felicia hämtade mig. Körde Henrik, Ronny och Solo hem.

En härlig lördag 
Idag söndag.
Trött.
Får återkomma om dagen.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback