Födelsedag

Tacksam att få fylla år. Leva. 53 år - känner mig dock ff som 23 men med mer erfarenheter 🙃
Livet, jag älskar att leva.
Umgås m mina barn, vänner, kollegor och släktingar.
Igår vaknade jag, kopplade Zigge. Gick på morgonpromenad.
När vi kom in hade Cornelia stigit upp, hon hade sovit räv.

Möttes av detta - helt underbart och väldigt gott.
Kärlek.
Frukost tillsammans trots att C var ledig.

Paket.
Jo,jag älskar paket.
Fick av C en så sjukt snygg blus. Med en "murarkrage" (?) - jag gillar den modellen.
Och en peeling till ansiktet.

Sen mitt i kunde hon inte hålla sig.
Jag fick ett paket till med en till snygg blus. Snake print.
Blus eller klänning - går att ha som både ock.
Klädde på mig den.
Åkte till jobbet.
Flera timmar på samma ställe. Kollegan grattade mig.
Tillbaka till tc.
Sprang på Doris - hon hade tidigare på morgonen skickat ett mms m skönsång av henne och Stella. 
Nu hade hon ett paket till mig med sig.


Kaffe - I like. Och godis. 😊
Häng m kollegor.


Fina Sara hade lämnat paket på mitt bord.
En bok. Godis. Hon känner mig väl. 😚
Hem via Tidpunkten, skulle fixa m mina västtrafikkort.
Kevin ringde.
Han sjöng - För med en enkel tulipan ,en sång min morbror brukar sjunga på födelsedagar.
Nu hade han googlat upp den.
Såå fint 😍
Han skulle strax börja jobba. 
Hem.
Döttrarna hade handlat.
Quesedillas - så himla gott.
Mat m Prat.

Att Cornelia både älskar att köpa och ge presenter - jag fick detta . bareMinerals foundation.
Den passar mig så bra.
Det ingick en kurs hur jag ska göra.

Vi fixade fram fika. De hade köpt en moussetårta.
Bulle.
Sen kom 

Moster och morbror.


Stefan och Maja.

Så mysigt att de kom. 
Fick en bok av Stefan.
Hembakade pepparkakor och mormor Ellen kringlor av moster och morbror samt gott kaffe. 💞


När de hade gått, dukade vi av. Jag rastade Zigge.
Tjejerna gjorde TanRevel.
Vi satte oss och spelade Skipbo. Jag vann en omgång!
Drack bubbel - det var ju ändå lillefredag 😊

Dennis kom tillbaka, han hade varit på träning. 

En fantastisk dag med många grattishälsningar, sms och mail.
Tacksam gick jag till sängs. 
I söndags när jag blev firad i förskott av barnen fick jag den mest fantastiska presenten.


Deras händer.
Kraft.
Kärlek.
Tillsammans.


Tack för att Du grattade mig.
Jag tacksam över livet som e så himla gött att leva. 

❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback