Odje De'Mar

En drygt tre timmar lång vandring. I hetta..över sten...i en torr flodfåra.
Allt för att mötas av en liten pöl!!
Borde tänkt att utan regn finns ingen "sjö"


Ser ni getterna?

Där uppe står Kevin.
Jaja, vi fick en upplevelse.
Hemma igen försvann Matteo på fotbollsträning tsm m Fabrizio.


Johan blev klippt eller nä rakad på huvudet. Med kniv.
😱


Skägget trimmades a la italian style.

Kevin fixade också skägget.


Silas - min kompis!
Jag hade köpt honom en bok. Han tycker om att bläddra. 
Han har en telefonkatalog som han "läser".
Hemma, på jobbet,hade jag fått hjälp av fina kollegor på taltjänst att göra pek-prat-kartor.
Jag hade googlat fram bilder på hans mormors hus. Bilder på saker jag vet att han tycker om t ex att bada, se på tv.
Hungrig. Törstig. Glad. Ledsen. Ont.
Och lite till.
Plastat in dem.

Här "pratar" jag och förklarar hur man använder dem. Hans farfar lyssnar. Både Silas och farfar förstod. 

Den lyckan! 💞

Tio Joao kom också förbi och tyckte det var en bra idé. 


Eva målade Brunas naglar.
Jag fick måla Elvis ena nagel!

Det är style sa han!!


Alfred kom förbi. Hans mamma tia Lucia hade
Bakat bröd till oss.

Kevin e gudfar till Dorian men nu har Dorian en padrinh på BoaVista - Elvis.
De blev så fina kompisar.
- Evvis !! 
Ja gå Evvis.
💞


Nyrakade skålade de m sin barberare.


Det skulle komma en trubadur men han hade ont i foten !!
Vi fick en fin kväll hos Djinha.


Eugenio m entourage kom 😂. Han hade landat samma dag.
Tia Ondina kom också ut i den ljumma kvällen.

Dorian gick på promenad m någon tjej.

Dorian somnade gott i Tans famn. Senare gick han in å la honom på deras säng.
I baren var det fullt m folk och Dorian sov gott.

En fin fredag.
Första veckan har gått.
Vi har hunnit mycket och mer skulle komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback