Hattfika

Nelita min fina vän hade bjudit in till det 7:e hattfikat.
Härliga kvinnor som alla tar något ätbart med sig.
Sött. Salt. Surt. Beskt.
Elinor hade gjort soppa,lika god som alltid.
Kakor. Bröd. Krustader. Glass. Paj. Tårta. Bregottkakor. Kolasnittar. Sallad. Och mycket mer.



Värdinnan och jag. 💞


Allt ser så gott ut och var det också. 😋



Min tallrik med mat.

Min efterrättstallrik.


Den obligatoriska gruppbilden. I år var den enkel att ta.
Klick klick med självutlösare.

Ful-bilden.
😂

Nelita upplåter sitt hem och vi fyller det med godsaker och prat. Allvar. Skoj. Skratt. 
Timmarna bara svischar förbi.
5 timmar försvann i ett nafs.
Tack Nelita för en underbar eftermiddag. 
Hattfika❣

Ps min kaka var den mest torra jag någonsin bakat.
Nästa år ska det bli en saftig god snygg kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback