Buffareira

På den lilla baren i byn åt vi.

Först lite dryck..


Ponche tambarina drack jag. Gillar den där sura syrliga smaken.
Grogue.
Kevin köpte ett par havaianas. Det gjorde han senast han var där också.


Kocken herself.


Quintal.


Genuint.

Härligt gäng.


Jag hade beställt kyckling men det blev tonfisk. Jag e så glad för det. Den var sjuuukt god.
Bönröran kanske inte ser så god ut men det var den.
Härligt att sitta där och äta.
Middag för 10 personer inkl dryck, vin, grogue och vatten kostade 800 kr.
Så värt det.




Det berömda skeppet som strandade i sanden för 60 år sedan.




Landskapet.

En härlig dag. Äventyr. Vänner. Släkt. Sol och bad.
Boa Vista är en fin ö. En ö i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen stället på de första bilderna. Kram camilla

2019-08-12 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback