Tränar

På att sitta på balkongen. Önskar att han kan njuta här. Spana.

Vara ute.
Påskdagen - jag har haft beredskap. Skärtorsdag till igår kl 12.
Jobbade sjukt mycket. Flera uppdrag. 
Nu ska jag njuta av ledighet. Åka till Sävvik. Vädra kroppen. Låta solens strålar värma mig.

Igår njöt jag av trevligt sällskap och rosevin i Kortedala hos Marie. 
Det var strul m bussarna så jag gick ta en promenad från Wieselgren och hem. Kändes helt okej. Tog en kvart.
I soffan sov C när jag kom hem. Jag somnade där jag också.

Igår städade jag fågelbur. Sparris och Blåbär är här. Mysigt. 
C tränar dem på att sitta på handen. Det går bättre och bättre.
De har också varit ute på balkongen och fått luft.
Hunnit dammsuga och våttorka golven. Städa undan i köket.
Nu väntar jag på skjuts till stranden.
Ut och njut av solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback