Måndag morgon

Och helgen är över. Drn innehöll allt. Extra allt.
Fredagskvällen spenderade jag i soffan.  Vila.
Cornelia och Felicia var på fest tillsammans. 
Lördag, jobb från 11-16. Ett mysigt uppdrag.
Ett glas m kollegor som alla hade jobbat. Alla utom Micke 😉
Bussen till Mia S för att fira hennes födelsedag. Jag hade gjort lemoncurd i present.
Några timmars babbel innan jag åkte hem.
På vägen skickade jag ett sms och meddelade att jag inte skulle haka på ut .
Hrmma var det fullt ös. Ungdomar som hade det gott. Spelade spel och musik.
De drog till stan.
Jag rastade Zigge för att sen lägga mig. Gjorde kalljästa frallor först som fö blev misslyckade. Ja alltså goda men platta.
Åsa B kom på frukost vid 10 och vi spenderade härliga timmar tillsammans över långfrukost.
Felicia och Dennis kom hit för att hänga m Cornelia och äta sen frukost.
Vi drog till stan, Felicia fick en jacka. En födelsedagspresent om än lite sen. 
Hem.
Vila.
Lagade grymt god middag.  Förberedde lunch till idag. 
Sen kollade vi Mästarnas Mästare innan helgen var slut.

Idag blir det tåg men först kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback