Lördag

Helg.
Jag fick sova tills jag vaknade av mig själv. Cornelia var vaken, jag hade snarkat sa hon!
Va?! Jag? Snarka? Kan ju inte vara sant.😂

Jag ska städa. Har äntligen fått tillbaka min dammsugare från sonen och fönen från dottern.
Några lådor som ska ner i källaren.  Café set ska till Marie.
Balkongen - så fiiin m nya sittmöbeln. Jag ska köpa en dyna fr galantplast. Tjock så min plattröv får något mjukt att sitta på.
Blommor.
Kommer sitta där i solen. Lyssna på bok. Läsa bok. Fika. Njuta av solen. Vara.
Själv eller m vänner.
Zigge gillar att spana ut över gatan.
Jag ska köra Kevin ikväll. Han ska på fest. Han behöver få glad energi. Hänga m vänner.
Att vara skadad e tufft. Att vara hemma, hålla sig i vila. 
Han är van att jobba. Göra saker. Och nu kan han med nöd å näppe ta sig ut ur huset.
Tålamod. 

Jag hoppas att det blir sol idag.
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback