Dagarna går

I fredags kom Felicia efter jobbet. Hon hade plockat upp Kevin på vägen. De hade hämtat lillasysters paket.
Vi lagad mat. Åt middag. Fixade mys. Hängde. 

Bilderna från festen är framkallade och jag hade satt dem i ett album.
Mycket skratt blev det.
Lets dance på tv. Felicia åkte för att hämta Dennis.
Rosévin. 
Kevin sov över.
Lördag, vaknade tidigt.  Frukost innan Mia 2.0 hämtade mig.
Jag skulle följa med henne att köpa balkongmöbler. Bäckebol.
Provsatt. Klämde och kände. 
Ikea - där fann hon vad hon sökte och lite till.
Innan vi lastade bilen åt vi lunch. Det behövde vi.
In i Mias lilla bil fick vi in allt !!
Körde hem till henne, upp med allt sen körde hon mig hem.
Hann se hur fint Palle har gjort hemma hos henne. Så snyggt 😍
Cornelia skulle på fest. Det blev pizza till middag. 
Körde henne till Utby och sen hem med Kevin. 
Landade i soffan m ett glas rose.

På natten kom  Cornelia hem, rund under fötterna. Nej, hon var inte full men väl var hennes fötter svullna av höga klackar och dans.
Söndag.
Zigge väckte mig tidigt.
Efter frukosten åkte Cornelia och jag iväg.
Kungälvs nya köpcenter.
Coop Bäckebol där vi köpte...KRÄFTOR!
Biltema.
Blomsterlandet.
Hem m allt, koppla Zigge för en härlig promenad.





Vi fixade på balkongen.



Sen frossade vi i kräftor. Såg lite tv, Mästarnas mästare.
Måndag- jobb.

Sen hämtade jag Kevin och vi lagade middag.
Ett gott recept på spagetti i ugn! Toppade m några kräftstjärtar.


Nya ljusslingan lyser fint.

Idag tisdag hade jag kompat ut för att kunna köra Kevin till Mölndal. MR idag och ett besök hos sjukgymnasten eller fysioterapeuten som det heter.


Men först hade vi lyxfrukost. Jag hade bakat kalljästa frallor. Smoothie. Lax. Ägg.
Mums 😋



Nu har jag jobbat lite, snart ska jag dra mig hemåt.


Önskar Dig en fin tisdag. Kram 🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback