Puh

Nu har jag krupit till sängs,  o' boy vilken helg.
Fredagskvällens 50årsfest satt kvar halva lördagen.
Hjälpte familjen Forbes att flytta en dörr till vänster. 
Följa Cornelia till dövas förening.
Hem.
Middagen igår var så god . Trerätters m ädla drycker.
Hem för att fastna framför tv:n - somnade halv tre tror jag.
Upp kl 8 för att tvätta. Rasta Zigge. Promenad runt SlättaDamm. Frukost. Städ. 
Moster och morbror kom. Med verktygslåda och slagborr.
Stefan och Maja kom.
Fika.
Felicia kom från slogen där hon plockat svamp.
Kevin hämtades av Stefan. Förkyld och bakis 

Marie kom hit, vi åkte till Alafors där hon köpt en säng.
Bära lite.
Sen hem för att äta pizza m mina fina barn. Film  
Mission impossible FallOut. 
En intensiv helg. Jag har lyssnat på bok också.
Ett frågetecken är ett halvt hjärta - så bra bok.

Imorgon måndag e det full fart igen.
Denna veckan innehåller konferens m övernattning. 
Lycka att ligga här i sängen och höra mina fina barn i rummet intill. Deras prat, skratt. De e så fina och har en hörlig syskonrelation. 
❤❤❤
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback