Go morron

Lördagen kom och gick. Fylld av glädje och energi.
Började med en god frukost.


Äta frukost länge, kaffe och Gp, drömstart på dagen.
Finurlade lite och åkte sen till Rusta. Köpte plastbackar i lite olika storlekar. Tanken är att fixa förrådet.  Sortera. Slänga. Sälja. Skänka. Stukturera. 5 s metoden.

Lotta kom hit på fika. Mysigt m besök. Kaffe m prat.
Rastade zigge.
Lagade middag. Körde Cornelia till stan. Precia före det ringde Sofia som sen kom å hängde m mig över ett glas vin.
Pratade m Kevin och frågade om han skulle kolla UFC inatt.
Hans grabbgäng hade inte ork att vara vaken hela natten.
Kevin kom hit.
Körde Sofia till Hjalmar när jag skulle in å hämta Cornelia.
Hon somnade gott. Kevin och jag låg i soffan.
Jag somnade och blev sen väckt av honom för att se titelmatchen.
Nja, UFC är misshandel i en bur men på något sätt fastnar jag i att titta .
Konstigt. Osmakligt. Men..
Fel vinnare enl mig. Kaotiskt efter fighten...tränare slogs mot varandra och andra...
Kevin körde hem till sig för att sova. Jag och Zigge tog en promenad.
Nu är det söndag.
Palle kommer hit för lite kaffe och tjöt. Hoppas han har en såg i sin bil... behöver kapa rullgardinstången. 
Köpt en mörkläggningsgardin.

Nu lite mer kaffe.
Ha en fin söndag.
Solen lyser och jag e pigg å Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback