Måndag

Oj, så seg jag är.
Tant har inte legat i soffan denna helg.
Fredag började m aw , två glas. Dyra som sat*n. Hade kunnat köpa en flaska champagne för den pengen.
Hem för att få besök av fd grannen Annelie m hundar.
Lördag, go frukost m nybakta frallor frpn konditoriet nära oss.
Ikea.
Lite pynt och pill.
Middag hos Marie i Kortedala. Den var så god.
Vi tog vagnen till stan där vi mötte upp Sofia.
Event på nagelsalong.
De bjöd på bubbel.
Vi gick vidare till Cafe Magasinet. Härlig miljö och stämning.
En promenad senare och vi landade på Kungsgatan. Ett glas rose.
Sen hem.
Söndag var jag i förrådet men först åt vi pannkaksfrukost.
Slet å släpade ett par timmar med lådor och bröte.
Körde hur mpnga kassar m böcker som helst till Emmaus på Backaplan.
En sväng in på Rusta. Kuddfodral. Adventsstjärna. Kabel. Och lite annat.

Hem.
Laga middag.
Fixa mig innan jag tog bussen till stan.
Mötte upp kollegor vid Scandinavium. 
No more fucks to give m Mia Skäringer.
Så jävla bra!

Idag måndag. Jobb. Beredskap till onsdag morgon. 
Önskar Dig en fin dag. Vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback