På bussen

På väg till jobbet. Sista veckan före semestern.
Jag hade drömt om en helg på stranden men molnen la sig över min stad .
Men helgen blev ändå fin.
Umgåtts m vänner. Sett semifinal och final i fotbolls-VM. 
Finalen var helt fantastisk. Vilken fotboll.
Vackra mål. Märkliga mål. Självmål. Tveksam straff.
Glädjen hos dem som vann . Sorgen hos dem som förlorade.
Såg matchen tillsammans m mina fina ungdomar. 
Pizza. Kebabrulle.  Frukt. Chips och kall läsk.
Det var det vi åt.
Rastade Zigge tillsammans m Felicia.
I halvlek fixade jag med tvätt.
Tidigare under dagen hade jag vikt tvättberget.



Känns som jag fick en ny garderob - nu är allt tvättat. Vikt. I högar till var och en att hämta. 

Vi avslutade helgen med att se på film. 101Åringen....svensk film e inte min favorit men den var okej.
Idag när jag vaknade sken solen.
Välkommen måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback