Fotboll

E en sport jag gillar. Jag gillar sport i allmänhet och fotboll i synnerhet och bäst är 100metersfinaler slätlöpning. 
Det skulle jag kunna titta på i timmar.
Galet - jag vet.
Kvällen bjöd på fotboll. Korpfotboll!!
Johans lag spelade på Kviberg.
Tjejerna och jag åkte dit.



En liten men naggande god hejarklack.
Sen blev det hem för att äta och sen till Torslanda.
Kattvakter.




Jackson och Allisons husse e på safari.

Idag är det inte heller någon vanlig dag. Det är prins Zigges födelsedag. 11 år! 🎉🎈🎉


Köttfärstårta till frukost.


Serverad på funktion. Vid köksbordet.

Han som mest softar. Chillar. 




Zigge - hund av bästa sort. Trofast vän. Gillar att vara med. Gosa.



En annan prins - Prins afro!

Nu kväll. Natt. God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback