Blev after work i fredags m Eva och Marie.
Det spontana som blir fantastiskt.
Tiden bara sprang och vi babblade i flera timmar.
Felicia , Cornelia och Zigge hämtade oss och körde alla hem.




Hem och stupade i säng. Hann iaf ställa klockan.




På väg till jobb. En lördag. Hur tänkte jag när jag tackade ja till detta!!!

Innan jag gick hämtade jag in gp. Och fick då också med mig posten från igår.




Blev glad i hela mig!




Så fint inslaget. Omtänksamt. Fint.




Tadaaaaa jaha kanske du tänker och vad är det ?!
Bivaxdukar. Fungerar som gladpack förutom att du kan använda dem om om å om igen! Bra va ? 
Sen e de mycket snyggare. Jag har beställt dem av @rimna på Instagram. Hon är för övrigt en fantastisk dagbarnvårdare. Hos henne hade jag velat vara som liten.
Nu gick aldrig jag på förskola/dagmamma eftersom min mamma var hemma m mig tills jag började typ mellanstadiet.

Sen jobbade kg hela dagen m dina kollegan Sandra.
Körde bil. Kopplade upp. Jobbade. Informerade. Körde hem.

Blev en lätt middag m Kevin och Cornelia. Felicia var på fest och Antonio skulle möta Bengan i stan.
Kevin skulle koll fighting hela kvällen. Hämta systrarna i stan.
Jag gick till Annelie och Anders och tog ett glas vin.
Mysigt.

Idag söndag och jag är inte sugen på nåt.
Ska göra så lite som möjligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback