Dagarna går

 
 
I torsdags skulle han fyllt 90 år.
 
 
 
 
 
Jag saknar honom. Det har jag alltid gjort. Han dog alldeles för ung. 
Hade önskat lära känna honom mer. Att få umgås som vuxna.
Att han skulle fått möta min familj. Vara med barnen.
Du är saknad pappa Hagge.
 
 
Dansikal - jag säger bara wow! Så bra. Så viktigt budskap. Så mycket glädje. Musik.
 
Cornelia och jag köpte biljetterna i typ maj.
Och i veckan var det dags.
 
Vi möttes upp efter jobbet. Gick lite i stan. Åt middag på Bryggeriet innan föreställningen. 
 
 
 
 
Mums - entrecote.
 
 
 
 
 
Passionsfruktspannacotta!
 
Jag fick en present- så fint armband.
 
 
 
 
 
Tack Cornelia. ❤❤❤
 
 
 
 
 
 
Tobias Karlsson och hans crew.  Så duktiga. Inspirerande. Inlevelse.
 
 
 

Skriv inläggstext 

 
 
 
En ren njutning att se !
 
 
 
 
När de kommer nästa gång lovar vi att köpa biljetter!
 
 
 
 
 
- Hej , du vackra sa han och kramade om henne.
 
 
 
 
 
Alla dansare står i foajén för att möta publiken. Prata lite. Ta bilder.
Tobias är så genuint närvarande. Ärlig. Detta leende. 
 
 
 
 
 
Uppfyllda av glädje blev vi hämtade av Felicia.
 
Mycket jobb har jag haft i veckan. Åkt regionen runt. Skoj. Har så fina kollegor.  Vi utvecklas tillsammans. Lär oss nytt. Reflekterar. Skrattar. Äter massor och fikar. Pratar.
 
 
 
 
 
Sandra och jag åt lunch - vårt favvoställe.  Kristallkrona i taket och en fotovägg från Hawaii- udda kombo men så God mat.
 
 
 
 
 
Mums.
 
Klickade hem ett läppstift 
 
 
 
 
 
Fredag - en 50årspresent!
Mina fina vänner /grannar/Djunglisar var samlade för en kväll. Fira mig.
Jag hade fått en matsedel i brevlådan vars svar jag skulle Maila någon.
 
Jag hann svida om på jobbet innan jag gick till The Bar . Drink.  Prat.
Vidare till Boulebaren.  Här satt vi 9 vänner runt bordet och åt middag. Jag hade valt torsk.
 
 
 
 
 
Den var god. Det dracks vin och pratades innan det var dags att spela. Jag har aldrig gjort det förut. Det var skoj men svårt.
 
 
 
 
Det spelades matcher - 4 lag där vi alla möttes. 
 
 
 
 
Lite efterrätt passade gott i mitten.
 
 
 
 
 
Vinnarna !!
 
 
 
 
Anders och Mia.
 
Grattis!
 
Vi gick vidare mot Riverton där det dricks öl vin och drinkar.
Sist hem blev jag och Nicke.
 
Kan säga att lördagen gick i stilla tempo.
 
Tack fina vänner för en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback