Ny dag

Jag har iaf kunnat sova i natt. I sängen. Värken finns men minskar om jag inte gör något med den.

Att knyta skor. Vrida av ett lock. Öppna en burk. Torka mig efter toabesök.
Helt vanliga saker vi gör varje dag utan att tänka på. Det är saker som är svåra för mig att göra just nu.
Det gör ont.

Idag ska jag till akupunktören. 




Ska jag öppna det ?? Jag är glad att alla Mina tre (!) Arbetsgivare betalt in tjänstepension för mig. Och att min mamma tjatade på mig att börja pensionsspara när jag var typ 20!

Att bo på KapVerde som pensionär är nog billigare än här hemma.
Vi får skaffa getter och hönor. 😊




Vän som skickat mig ett kort. Vackra kloka ord.

Stillhet
Är nyckeln
Till livets
Gåta




Tack Camilla 💗

Att få riktig post gör mig innerligt glad.

Kevin fick också post från Stella.






Så fin.




Kevin m sitt blåa gips. 

Nu ska jag dricka kaffe. 




Så här ser bordet ut när jag visar hela bordet.
Vi är fantastiskt duktiga på att skapa stilleben här hemma. Överallt. 

Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback