Nu e det jul igen

IGår kom så äntligen vår last. En kyl fylld av.....cider! De som Felicia så gärna hade druckit här. Kalla.  Nu spar vi dem tills hon kommer hit nästa gång.  Tur att det fanns Somersby att köpa i SalRei. 





Batterier i mängder. En klocka som passar tiden. Badrumssaker. Ikea. Elkablar. Lampor. Galgar. Och.....*trumvirvel* osthyvel. Korkskruv och Öl öppnare.  Nu saknar jag bara en konservöppnare.

Vi har mat. Julmust. Skumma tomtar. Pepparkakor. Julservetter. Adventsljusstake. Tomte. Dörrskylt m GodJul till nästa gång vi firar jul här.

Igår kväll njöt jag av denna.




Behöver jag berätta hur den smakade ?!?

Vi bjöd våra vänner på cider men det kan jag säga att de inte gillade.




Mysigt m ljusslinga .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback