Torsdagen

Kom och gick.

Vaknade av att telefonen ringde. Det var Felicias fastighetsverk.  Gick för att möta honom och få hennes nya nycklar till lägenheten. 
På vägen hem messade jag de två som var hemma. 
Vi nåt frukost tillsammans.




Snälla snälla lill-husse kan jag inte få smaka?



Mums !

Att få sitta å äta tillsammans har jag alltid uppskattat. Dela måltid. Dela dagen. Prata med varandra. Lyssna på varandra.
Underbart.

Dagen fortsatte i soffan innan jag åkte till sjukgymnasten.
Inte kul. Jag har fått nån ansamling av vätska i armen . Troligen för att jag automatiskt skyddar den genom att inte använda den. Eller så kan det vara en inflammation i ett kärl.
Jag fick mjuk mjuk massage m kolibrisalva av Mia. 

Nu vila.

Jag och Cornelia blev ensamma till middan så det blev tapas. Dukade upp på fina fat. Och njöt.
Jag la mig tidigt för jag var trött.

Ha en fin fredag - solen skiner fint från blå himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback