Tisdag

Igår fick jag mösa mig ut. Till tolkcentralen - avstämningsmöte efter årets lönerevision.

Ja vad ska jag säga? Jag säger inget. 




Jag tog vagnen in till stan. Jag blir trött av alla intryck. Tror , nä jag vet att min kropp är trött. Den vill vila.

Mötte upp Cornelia efter mötet. Hon hade haft sin vernissage. Gymnasiearbete. Klart och godkänt. 




Hon är duktig. Hon tycker att det är skönt att den är gjord. Hon har verkligen nedräkning till studenten.

Vi åkte hem. Hämtade upp Zigge och åkte till Arenan.  Gick på promenad.






Det är så fint där ute.




Svanar.




Vår i luften. Vi handlade på Ica Maxi.

Åkte hem å lagade mat.




Jag var sjukt sugen på sallad. Matig sallad.




Den som sköer han finner. Letar efter bild till Cornelias studentplakat och då hittades andra underbara bilder som denna.
Hedvig och Kevin. 😍

Eller denna.


Hugo som igår fyllde 17 år!





Cool Cornelia. 😍




Kvällen avslutades med god middag. Tvserie.
Prat. Mys och gott häng i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback