Festen vi hade i juni

Vi fick så många presenter. En del har vi ätit upp. Andra har vi spenderat. Använt.

En del presenter är upplevelser. Att göra själv. Med vänner. Med släktingar.

Hagabadet - presentkort från min syster m familj och barn. Och mina fina brorsbarn m familjer. Lyxigt.

Brunch på hemlig plats med fina vännerna Åsa, Elinor och Nelita.
Tid att vara tillsammans. Umgås. Prata.

Här ska det puttas kula med bästa grannarna. Vänner från dagistiden.
En kväll med våra goda vänner.

Lyxig brunch på Dorsia m champagne. Hit ska jag och Antonio gå en söndag.
Njuta av maten och varandra. Tillsammans.

Fina tvål.

Vardagslyx. Present från Kevins kompisar.

Fin teckning som jag fick av Maja.

Jag har också fått en dag på spa med fina moster Maggan och övriga från klanen Åström/Sävsten/Meuller/Jonsson.
En dag med mina fina släktingar.

Så firad. Så mycket presenter. Så många fina ord.
Vilken uppvaktning.
Tacksam för att NI finns i mitt, vårt, liv!
Ni förgyller vardagen. Sätter extra piff.

Tack alla ni som kom. Alla ni som gjorde festen till den succén det blev. Det fina minnet vi bär med oss.


Kommentarer
Postat av: Sara

❤️

2016-10-22 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback