Party del 2



Många bilder blir det.
Vilken kväll/natt det blev!


Familjen Tomar bjöd på dansshow!


Vi kunde kanske ha övat liiite mer..
Men det var så roligt att göra det.
Tack för att ni uppskattade det.

😁😁😁



Det var så kul.



The crazy family!


Ebba Eva Brendan systeryster & Eva.


Jeanette och Jonas.


Victoria Axel Kevin Lotta och jag!


Dj Kevin!
Härligt med musik som fyller dansgolvet!


Vilket drag. Som bästa nattklubben! 😁


Niki dansar loss m Felicia.


Dansgolvet yngste Kung - Simon! 
Här med Kevin.

Dancebattles!


Bröderna Brothers dansshow. 


Patrik och Manuel.
Det svänger så skärpan blir helt kass eller är det fotografen som e lite svajig på handen?!?


Nene min fina vän.
Vi går way back - 1985/1986.
Jag fick underbart coola hatten i present.
Den ska jag ha nu i sommar.


Med sig hade hon sin syster ,dotter ,barnbarn och svärson.
Här är vi tillsammans med Ida och Rio.



Nene och Kevin.


Nene Kevin Rio och Ida.


Härliga ungdomar!
Dansade gjorde de hela natten lång!


Så j***a skönt sväng!
💃💃💃





Killar.
Kusiner.
Gudfar.
Gudson.
Rutiga.
Fulla?!


Vilopaus i dansandet.


Kompisar.


Vilka fina vänner du har Kevin!


Fantastiska presenter!
De kommer få ett eget inlägg.
Vi valde att inte öppna dem på kvällen.
Det gjorde vi på söndags eftermiddagen. 


Godis att ha med på biokväll! 


En av presenterna har vi ätit upp!
Patrik och hans Tiina gav oss en middag.
Färdiglagad.
Bara att mumsa i oss på söndan! 
Det var en specialmeny - himmelskt god.

Det blev dags att gå hem.
Klockan var då efter fyra.

Sömn.
Sen var det upp igen.

Städning!
😨😨😨
Men först frukost..


Den satt som en smäck!


Det gick bra om än i slow motion och utan Kevin som vi hade tappat bort!

Han slog följe med kompisarna hemåt.
Men när han kom hem gick det utför istället för uppför.

Källardörren stod lite på glänt och där tänkte han:
Trappa, hit ska jag.
Att den gick ner till källaren ochbintevupp till hans rum tänkte han inte på.
När vi vaknade gick jag till hans rum för att väcka honom. Hittade en tom säng!

Kollade på övervåningen men ingen Kevin.
Ingen av oss tre tänkte ens tanken att han hade lagt sig i källaren.
Där har vi förråd. Tvättstuga. Pannrum. Och ett stökigt rum m säng som Dock inte e bäddad!


Tack fina Lundby hembygdsgård. 



Mycket saker skulle hem igen.
Skräp.
Tomburkar.
Och presenter !
🎁🎁🎁


Bilen var full.


Kommentarer
Postat av: Nene

Att jag missade denna😜

Svar: Du kan få se den på film
Elisabeth T

2016-06-21 @ 22:09:58
Postat av: Nene

Wiiee!!

2016-06-21 @ 22:11:21
Postat av: Nene

💕❤️💕

2016-06-21 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback