Lördag

Vaknade vid 7 tiden av tuppar som gal.
Sovit gott trots värme.
Kände tom en svag sänkning av temperaturen i gryningen.

Jag har läst it min bok. Satte mig på takterrassen. 
Ett glas vatten.
Ni fattar inte hur jag njuter av att sitta där.
Det är så jag blir tårögd.

Farfar blev såå glad när vi kom igår.
Han stod i köket när jag ropade på honom. Utan sina hörapparater hade han inte hört att vi komminister. 

Vila oss tidigt.
Vi var båda trötta efter resan.

Glteborg - Berlin -München - BoaVista .
Vi åkte hemifrån lite efter 04 och var här hemma i byn lite före nio.

Nu har vi ätit frukost.
Antonio har skurat badrummet.
Sen klev han in i duschen.
Jag gick hem till Cecilia och Joakim. Fick frukostbröd av dem.

Nu e håret tvättat.
Vi ska gå till vårt hus nu.
Lovar att fotografera så ni får se hur det ser ut.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback