Ingen vanlig dag

Idag begravs Antonios pappa. Barnens farfar. Min svärfar.
Vi tänder ljus och minns.

Ibland hände oförklarliga saker. Som t ex igår när Jag fick en "lajk" på min bild från Sävvik av moster Ulla.
Ulla hade instagram , postade egna bilder och gillade andras. Hon spelade wordfeud och hade Facebook. En modern kvinna över 80 år!

Det märkliga, fina oförklarliga är att fina moster Ulla gick före oss i våras!
Jag tolkar det som en hälsning från andra sidan. Att svärfar kommit och att hon har mött honom.
De som har gått före oss får ta hand om de som kommer nya. Kärlek.

Tack Ulla för ditt lajkande! 💖


Kommentarer
Postat av: Sara

Så sant som det var sagt ❤️

2016-07-26 @ 09:40:34
Postat av: Jeanette

Wow! Får rysningar..<3

Svar: Hoppas de var av välbehag 😊
Elisabeth T

2016-08-01 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback