SalRei

Vi åkte i arla morgonstund .
Klockan åtta.
Jag satt på flaket.
Latrach.
Att åka ute e skönt.
Framme i stan gick vi till polisen.
Antonio skulle fixa nåt papper.
Men det gick inte. 
Det får bli i Rotterdam på ambassaden.
Sen var vi på Registro. 
Här skulle vi ändra i lite papper.
Jag är typ gift med nån gubbe i Italien enl ett papper!
Det får vi lösa.
Imorgon.
 
Sen skulle Antonio fixa lite m Casa Tomar. 
Vårt hus.
Slott.
Kolla toalettstolar. 
Kakel.
Klinker.
Jag behövde inte följa med.
Tjohooo! 
Alisios here I come! 
Strand 
Bad.
Sol.
Hav.
Njöt! 
Antonio kom till lunch.
Jag fick fem timmar på stranden .
Me like 
 
Hem.
Middag.
Garopa -fisk 
Röd och grön.
Så god 
 
 
Imorgon måste vi till SalRei igen.
Jobbigt.. inte.
Jag får nog en stund på stranden.
 
Bilder e svårt att ladda upp 
Kolla på instagram. 
 
Kram och go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback