Lite bilder från sista dagen på BoaVista




Bygatan


Bell vattnar Hibiskusarna på praça .


Skoldagen börjar.


Tio Joao.
Han som sjunger så vackert.



Jag  och Antonio -norsken .
Han har jobbat på haven i många år.
Pratar engelska och norska.
Han kom för att säga hej då eller på återseende. 


Antonio med son kusin Sessenta.


Vi vinkade Hej då till vännerna. Byn.

Åkte in till SalRei. 
Jag la mig på Alisios.
Antonio skulle handla lite. Gå till banken.




Jag fick en kompis. Han la sig under min solstol. Sov gott. Länge.
Han påminner om en svart labrador. 



Lunch på Alisios.
Toast m pommes.

Farfar och Antonio.


Incheckade. I väntan på att få gå på planet.


Frukost i London.


I min handväska hade jag dessa. Jag och Joana skördade dem på Santos orta- kolonilott.

Kokade dem.


De har så mycket smak.
Så goda.


Dagen igår var fin. 
Vardagliga saker.

Nu frukost.


Yoghurt.
Vietnamesiskt kaffe.
Vatten.

Önskar Dig en fin dag.

Kram.

💖

Kommentarer
Postat av: malin

Välkomna hem - fantastiska bilder! ❤️

Svar: Tack!
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback